استر هیکس ،راندا برن، کوین ترودو ، باب پراکتور، جک کنفیلد، جو ویتالی، ناپلئون هیل، اکهارت تول ، برایان تریسی ،لوییز هی ، جـول اوستیـن ...

کتاب صوتی " تمرین نیروی حال "


کتاب صوتی " تمرین نیروی حال "

کتاب صوتی تمرین نیروی حال راهکارها و روش‌هایی برای زندگی روزمره ارائه می‌دهد که با به‌کارگیری آن آرامش در زندگی فرد برقرار می‌گردد. استفاده از مفاهیم اصلی نیروی حال به انسان در درک شعور فراگیری که در جهان برقرار است یاری می‌رساند. آرامش حقیقی در درک آزادگی نهفته است و آزادی با پذیرش این نکته که فکر هر فرد در شعور عظیم جهان نقطه کوچکی است آغاز می‌گردد. ماورای ذهن انسان، در شعور جهانی که همه مفاهیم نیک مانند زیبایی و عشق در آن قرارگرفته است مرحله‌ای وجود دارد که انسان می‌تواند آرامش درونی را در آن دریابد.

درک زمان حال چیست؟ زندگی در لحظه یا بی‌زمانی منشا نوعی آگاهی است که روح موجود در انسان و اشیا را از بین نمی‌برد. آگاهی نهفته در بی‌زمانی روح مقدس زندگی را در بر دارد، همچنین دربرگیرنده عشق و احترام نیز هست. زندگی در لحظه و درک بی‌زمانی انسان را به راز زندگی نزدیک‌تر می‌کند.

اکهارت در کتاب صوتی تمرین نیروی حال روش بیدار شدن از زندگی پررنج و تاریکی‌ها را آموزش می‌دهد. بسیاری از ما به زندگی در افکار تاریک و رنج بردن از آن عادت کرده‌ایم. آموزه‌های این کتاب راه رهایی از این درد را نشان داده و مسیر بیرون آمدن از زندان ذهن را روشن می‌کند. این کتاب بعد جدیدی از آگاهی را نمایش می‌دهد که فراتر از افکار وجود داشته و شعور مطلق نام‌گرفته است. در برخی آموزه‌های معنوی این شعور فراتر از ذهن، مسیح درون یا ذات بودائی نامیده شده‌اند. اکهارت در کتاب تمرین نیروی حال راه، رسیدن به این بعد از آگاهی که رهایی‌بخش است و انسان را از رنج به‌سوی آرامش سوق می‌دهد را می‌آموزد.


مبلغ واقعی 45,143 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 31,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 243

تمام حقوق مادی و معنوی سایت برای "کتابخانه صوتی موفقیت و ثروت" محفوظ می باشد®

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما