استر هیکس ،راندا برن، کوین ترودو ، باب پراکتور، جک کنفیلد، جو ویتالی، ناپلئون هیل، اکهارت تول ، برایان تریسی ،لوییز هی ، جـول اوستیـن ...

کتاب صوتی " زمینی نو "


کتاب صوتی " زمینی نو "

کتاب صوتی «زمینی نو» اثر نویسنده‏‌ی کتاب پرفروش «نیروی حال»، «اکهارت تول» است. اکهارت تول در کتاب زمینی نو که نخستین‏‌بار در سال 2005 منتشر شد، به بررسی بیشتر عقاید مطرح‏ شده در کتاب پیشین‌‏اش، نیروی حال می‌‏پردازد و به انسا‌ن‌‏ها می‏‌آموزد تا حس رهایی و شادمانی حاصل از زندگی در زمان حال را تجربه کنند. تول در کتاب خود، به مخاطبانش کمک می‏‌کند تا از رنج‏‌ها و تضادها رهایی یابند، آگاه شوند و حیاتی ارزشمند برای خود رقم بزنند.

کتاب «زمینی نو»  قصد دارد بر اطلاعات شما بیفزاید و باورهای تازه به ذهن شما تزریق کند. این کتاب به بحث درباره‌ی معنویت و تاثیر دین بر انسان پرداخته است. این کتاب در ده فصل با عناوین: «شکوفایی آگاهی انسان»، «اوضاع کنونی عالم»، «هسته نفس یا قانون ایگو»، «نقش بازی کردن»، «کالبد دردمند»، «رهایی»، «آگاهی از حقیقت خیس»، «کشف گستره لایتناهی»، «هدف درونی تو» و «زمینی نو» تدوین شده است.

 


مبلغ واقعی 42,375 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1160

تمام حقوق مادی و معنوی سایت برای "کتابخانه صوتی موفقیت و ثروت" محفوظ می باشد®

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما